måndag 4 april 2011

Long time no see? ^^

Halå där kära läsare! ^^

Våren utanför dörren, mina tappra 17 vitlökar som sticker upp ur jorden och gräslöken i rabatten som redan kommer fint gav mig lite.. motivation igen! Så här kommer först lite bilder på dagsläget:





Första Ukrain Sweet paprikan på G:



Ja så ser det ut! Blommor och knoppar högt och lågt!

Tror ändå jag får skaffa större krukor nu och gallra ut dem jag vill ha kvar och dem jag inte vill ha kvar.. så får det nog bli! Ta mig i kragen helt enkelt, som ''Bobbo'' så fint uttryckte det i kommentarerna! ;)

Kommer nog knäppa lite bilder på vitlöksplätten med så dem dyker nog upp snart framöver! :) Funderar på att testa ''guldvatten'' dvs mitt eget piss och vatten på ren svenska, hahaha! Lite makabert men kväve ska tydligen göra susen såhär dags för vitlökarna! ^^

Jag lever och är tillbaka iaf, så ni vet! ;) /Niklas!

2 kommentarer:

Susann sa...

Ahh vad avundsjuk jag blev nu på dina chillisar.
Fast mina har ju nu åkt ut i växthuset så de växer väl på sej snart.
// Susann

Niklas sa...

Haha! :)

Och jag är VÄLDIGT avundsjuk på att du har ett växthus! ;) Framöver, ''när jag blir stor'' skall även jag ha ett!
/Niklas!