torsdag 21 april 2011

Sånt SUGER!

Har idag upplevt två-tre saker som SUGER verkligen!

1. Att göra HELA det svåra kapitlet i matteboken, tal för tal, i tron om att detta är en inlämningsuppgift till idag, för att på lektionen upptäcka att inlämningsuppgiften är en heeelt annan, som ett prov man kan hämta på nätet.

Detta innebar att jag skitit i viktiga saker för att jag va ''TVUNGEN'' att bli klar med kapitlet, vilket inte stämde, OCH att jag kom in på sak nummer två, nämligen:

2. Att tvingas göra en inlämningsuppgift slarvigt och snabbt på ett ämne jag VET att jag är bland dem bättre i klassen på, och utöver det så kommer alla kunna fuska hur mycket som helst i hemmet skyddade vrå, dvs min riktiga kunskap kommer inte ALLS kunna lysa fram till läraren. SUGER!

3. Att missa en polares hela vistelse här i hemstaden pga en massa plugg jag inte behövde gjort, OCH missa sista kvällen pga plugg jag kunde undvikit, om jag bara visste det innan i förmiddags liksom.. -.-

Kort och gott.. fan så segt! Maximalt kass kan man säga!

Imorgon åker jag till vacka Österlen i alla fall, i hela fem dagar, och spenderar således min 20 års dag i havsöringsfiskets tecken! Ska bli gött!

Ha de fint sålänge, hoppas jag kommer hem på bättre humör! /Niklas!

3 kommentarer:

Mari sa...

GRATTIS på 20 årsdan (vilken det nu är/var)
Hoppas du fick en bra helg efter allt pluggande.
kramis / Mari

Anonym sa...

Ja fast matte är ju sjukt skoj egentligen :) Och att vara bland de bättre är något du kan njuta av hela livet, de som fuskar på inlämningsuppgiften får bara njuta ett kort kort tag.... Fast drygt med extraarbete...

Niklas sa...

Blomkronan: Tack så hemskt mycke, fick en kanondag, verkligen! :)

Anonym: Ja visst, håller med om att de både är kul och användbart, strulade dock till allting nått så ovanligt mycket! ^^ Kunde inte vara med polaren från Stockholm på hela vistelsen och i slutändan blev matteresultatet ändå rätt kass, men men.. spelar ingen roll, bara jag får G! :) Har HP så jag klarar mig!