fredag 8 april 2011

Chili con carne och pissmatte!

Hejsan!

Har idag ätit Chili con carne för första gången i mitt liv och de va ju fan skitgött! Hahaha! :) Drog tom i lite Sambal oelek i och de blev ännu godare! Så nu har jag hittat min första chilirelaterade maträtt, hahaha! Jämt varit allt för kräsen (för mesiga föräldrar skyller jag på ;) ) och först nu börjar jag smaka rätter och råvaror till höger och vänster. Kul! Riktig cowboymat ju!

I övrigt sitter jag med matte upp över öronen just nu! Prov på måndag och jag har ca halva kapitlet kvar! :) Kul! Läser på Komvux, fick IG på det i normal takt och nu läser jag den med mindre än hälften så mycket lektionstid.. O_o Hahaha! Får sluta vara bekväm och försöka räkna lite nu..

Nåja..

07 Januari:

05 April:

Ska kanske plantera om lite ikväll, då kommer en uppdatering isåfall! Ha de gött sålänge! /Niklas

Inga kommentarer: