fredag 29 juli 2011

Packa lätt?

Schampo
Tvål
Tandborste
Tandkräm
Handduk
Badbyxor
Kallingar
Sockar
Tshirts
Jeans
Shorts
Mjukisbyxor
Tjocktröja
Regnkläder
Kamera
Mobilladdare
Ficklampa
Solglasögon
Verktyg
Lagningssats
Första hjälpen
Toapapper

Allt detta i min lilla fina svarta ryggsäck från Ullared! O_o Otroooligt va den svalde packning!

Det + tält och liggunderlag hemmameckat fast på cykeln! Tidigt imorgon cyklar vi te danmarksbåten! Första gången nånsin jag cyklar så långt, och längre skall det bli antar jag! ;)

Ha de gött så länge!

3 kommentarer:

Birre sa...

Det är väl inte så långt att cyckla till Stena terminalen. :) Oavsätt vart man bor i stan. :)

Ha så kul!

Mari sa...

Kul! Ska du ut på en cykelrunda i Danmark, i det här vädret skulle jag vilja gör det samma. Men cykla från Stockholm blir för långt =). Hoppas du får en trevlig resa och att du inte cyklar omkull.
Kramis Mari

Niklas sa...

Birre: Det skrev jag aldrig heller, skrev bara att jag aldrig cyklat så långt innan..? Cyklade till Skagen osv i själva DK också för den delen..

Blomkronan: Japp, allt va kanon förutom själva cyklandet! :) Aldrig mer cykel tror jag, hahaha!