onsdag 10 augusti 2011

Feberskryt!

Varit förkyld eller hostig, eller ont i halsen, eller snuvig i 2-3 veckor nu.. aldrig hänt förut vad jag vet, riktigt skumt, nu känner jag mig riktigt mosig igen.. hm..!

I alla fall, pillat lite frön nu ikväll + trixat med bilder från veckan, och här kommer dem!

Vill bara påpeka, att jag använde egenodlad chili av två slag, egenodlad paprika, vitlök och oregano.. fullkomlig skryt, men jag gillar't! ;D





Svettades lite när jag käkade men gott var det!! :)

Kvällens aktivitet:

Numex Twilight..



De har växt ute så kan inte garantera sortäkthet osv osv meeen.. what tha heck! :) Så länge man noterar just det och vet om det när man skall byta eller sälja fröna, så man inte lurar nån!

Nu hoppas jag på en problemfri natt och en feber- och seghetsfri morgondag! I så fall skall jag nog torka en massa chili osv, allt kommer upp på bloggen!

Ha de gött!

2 kommentarer:

Josefine sa...

Blev mycket hungrig av detta. >:(

Niklas sa...

Lär mig all matte du kan och du får fan hur många chilimackor du vill! ;) Sitter och tokkämpar med matte C nu :( Går vää ä ä ä ärdelöst dåligt!