måndag 24 oktober 2011

Lössen vann...


/Niklas...

3 kommentarer:

irene lindberg sa...

Nu förstår jag... men så tråkigt! Ja du får försöka ladda med nya tag i vinter...

Niklas sa...

Aa verkligen! Sällan har ''ut med det gamla och in med det nya'' passat så bra som nu! ^^

Mari sa...

NEJ!!!! f*n vad tråkigt... Men så är det! Jag förstår att du gav upp då du har plantorna inne, man vill inte bo med ett gäng med löss =(.
Jag har ju mina plantor ute i boden...
några plantor har jag visseligen inne men dom står i en hörna i vardagsrummet.
Vänta nu med att så nya... =) komihåg vad du sa i mars! börja inte förtidigt då tröttnar man lätt innan det blir vårsommar och man kan ställa ut dom. Februari är lagom ;-)
kram Mari
ps. nu vet du hur lättgroda dom är, så sätt inte förmånga... man kan ju inte kasta ;-)