måndag 28 februari 2011

Flyttat runt lite idag! :)

Kom en idé.. att helt enkelt byta plats lite på plantorna, så några av de som fått optimala förhållanden under lysrören fick byta plats med dem i fönstret i köket, så även dem får en push framåt!

Märkte även hur jäädra stor denna Hungerien hot wax har blivit! =D

Lite luftigare! Ser skönt ut för dem, haha! Hoppas dessa tar sig fint med, mest paprikor jag lyft fram, gillar verkligen paprika! =D

Rejäla, stora blad på vissa!

=D

Helt galet va de växer ut på vissa stammar? :O

 Hela raden vinkar hejdå, och tackar för titten! ;D

Nu känns det rätt bra igen på odlingsfronten.. haha! :) Ska väl försöka klämma in lite gurka och örter i blandningen här men det ska nog gå! =)
Även jag tackar för titten, ha de gött! /Niklas!

4 kommentarer:

Susann sa...

Vad avundsjuk jag blir .... mina är inte alls såå stora. Men jag har ju annat som växer som attan. Kanske ska ge mina lite fler ljustimmar.
// Susann

Niklas sa...

Ja de e en himla skillnad på dem som står i fönstret å dem som står under lyset! Så de måste ju vara de, + att jag valde dem största och bästa till lyset då förstås, men nu är det lite mixat! :)
Vad har du för annat som växer så då? ;)

Glenn sa...

Fina plantor indeed! Önskar mina kunde ta lika bra fart

Niklas sa...

Tackar och bockar! :)
Känns som det är rätt ljus som är a och o verkligen!
Kul med ännu en Göteborgare som odlar med, å den allra finaste sorten, en Glenn! ;)Tittade in din blogg nu, ska bli spännande å följa din Naga! =D
Ha de gött! :)