lördag 31 mars 2012

Videoinlägg! Shit vilken utveckling!

EDIT: Märker nu att denna idiotsida ej gör mina klipp spelbara. De fungerade allihop när jag precis laddat upp dem men nu fungerar ingen, senare samma dag. Hoppas det löser sig.. -.-




Här kommer mitt livs första videoinlägg! Det visar på utvecklingen av mina plantor över 20 dagar, från den 11 mars till idag, 31 mars. Jag är själv förvånad!

Här kommer klippen:

11 Mars:



21 Mars:



31 Mars:



Så ser utvecklingen på mina plantor ut över 20 dagar i mars! Glöm ej att kommentera om ni har något att säga mig! (: Ha en fin helg allihop!
/Niklas!

3 kommentarer:

capsicum.nu sa...

Tyvärr går det inte att se dina filmklipp. Hoppas du kan fixa det för det hade varit kul att se.

Capsicum.nu sa...

om jag hade läst noggrant hade jag sett att du redan skrivit det i inlägget. Jag skyller på att jag är trött i kväll.

Niklas sa...

Fixat nu, ett nytt inlägg ligger uppe! :) /Niklas!