måndag 7 mars 2011

2-månaders-jubileum idag! :)

7 Mars betyder att en massa frön sattes i jord för två månader sen! :) Just nu har jag magknip pga värre och värre platsbrist! :/ Trodde jag inte för två månader sen, haha! Såhär ser det ut nu, försöker flytta runt dem hela tiden:

Fler stora har fått komma ut hit.. kanske växa lite på höjden också, inte bara bredden! ^^ Vill helst ha ca en månad fram i tiden NU! :P


Tjockt under rören..

Fick gjort lite plats här iaf..

Som nu skall fyllas med MER shit! :O

Vet inte riktigt hur jag skall lösa detta i längden! ^^

Meeeen! Hänt saker, titta här! :)



Riktigt nöjd med bilderna för övrigt, och det ser ut som den slår ut när som helst nu! ^^

Ha de fint sålänge.. /Niklas!

4 kommentarer:

Bell sa...

lookin' good dude! :D

Här har du en till som har platsbrists-panik!

Flyttade dock hem hälften till morsan och farsan, man katten har börjat att käka på dom :S :P haha!

Niklas sa...

Tja! :)

HAHA samma hemma hos syrran, katten bet av en! :( Hahaha, jävla katter! =D Men de löser sig nog, gäller å hålla ut tills man kan ha dem utomhus! :)

Josefine sa...

Samma hemma hos min syster, hennes katter åt upp spenaten hon hade planterat. :)

Länkade förövrigt den här bloggen till min syster. Då ringde hon mig och sa att jag aldrig ska visa bilder på någons plantor om de är större och finare än hennes, haha. Vi är båda avundsjuka uppenbarligen!

Niklas sa...

Tja! Ja katter är bra roliga.. syrrans aporterar även bollar! ^^

Hahaha! :) Just nu lite för fina, orolig för att dem inte ska få plats men de löser sig säkert! :)

Era blir säkert också jättebra!